Search This Blog

Thursday, January 23, 2020

А.К. дел два

БУГАРСКИТЕ ГРАЃАНИ ЗАДОЕНИ СО ОМРАЗА КОН МАКЕДОЦИТЕ СЕ ПОСТОЈАНА ЖРТВА НА ВЕЛИКОБУГАРСКАТА ПРОПАГАНДА И ПЕРМАНЕНТНОТО МЕДИУМСКО ПЕРЕЊЕ НА МОЗОЦИ КОЕ ВО БУГАРИЈА Е СПОНЗОРИРАНО ОД НАЈВИСОКИОТ ДРЖАВЕН ВРВ... ОДВОЈУВАМ НЕКОЛКУ АСПЕКТИ СО КОИ ВЕЛИКОБУГАРСКАТА АНТИМАКЕДОНСКА ШОВИНИСТИЧКА ПРОПАГАНДА МАНИПУЛИРА СО ИСТОРИСКАТА ВИСТИНА И ФАКТИТЕ.... 1. Архиепископот Теофилакт кој е Грчки националис и фанариот е поставен за ПРВ АРХИЕПИСКОП НА НОВОФОРМИРАНАТА ВИЗАНТИСКА ВЕОНО-РЕГИОНАЛНА ТЕМА ВУЛГАРИА. Темата Вулгариа е формирана после воениот пораз на Самоиловата Држава – Склавинија, четири години после смртта на Самоил. После конечниот пораз на последниот владател од династијата на Самоил, Иван Владислав, син на Арон во февруари 1018, Византискиот Император Василиј Втори со декрет ја укинува Охридската Патријашија и ја сведува на ниво на Архиепископија под јурисдикција на Константинопол. Името на Архиепископијата е ОХРИДСКА АРХИЕПИСКОПИЈА ЈУСТЕНИЈАНА ПРИМА И НА ТЕМА ВУЛГАРИА. Целата богослужба во Архиепископијата е на грчки јазик, а на пониско ниво, погреби и венчавки на старословенски. Со темата раководи воен стратег византиец. Архиепископот никогаш не споменал дека „живее помеѓу б‘лгари“, туку тој за себе рекол де е вулгарос, Архиепископ на темата Вулгариа, па отука можете да заклучите кои се вулгарите.... Инаку со терминот Вулгари, византијците ги нарекуваат сите НЕРОМЕИ или НЕ РОМАНИЗИРАНИ НАРОДИ, како што пежаротивно се нарекувале СЛОВЕНИТЕ од Византија. За споредба во истиот период на територијата на денешна Бугарија, подунавјето и источно од Родопите е формирана византиска тема ПАРАСТРИОН или (ПОДУНАВЈЕ), а жителите на таа тема се нарекуваат МИКСОБАРБАРОИ, кои воглавно се составени од влашко население (западни римјани во источното царство), хуни, печензи, готи, и други барбарски народи... ОТЕЦ ПАИСИЈ Е НАЈДОБАР ПРИМЕР КОЈ ПОТВРДУВА ДЕКА НА ТЕРИТОРИЈАТА НА ДЕНЕШНА БУГАРИЈА НАСЕЛЕНИЕТО НЕ САМО ШТО НЕМАЛО БУГАРСКА СВЕСТ, ТУКУ И ДЕКА СЕ СРАМЕЛЕ ОД САМИОТ ЗБОТ БУГАРИ... Тој на жителите на Софија им се обраќа со: „ОЈ народе јуроде, зошто се срамиш да се наречеш блгарин“... Инаку Отец Паисиј кој најголем дел од својот живот го поминал на Карловачката Митрополија како игумен, а потоа и во Зографскиот Манастир е познат по тоа што го пре-редактирал рускиот превод на Орбиновата книга „Славјанска Историја’ и ја преименувал во „Славјано-балгарска’. Инаку Самиот Паисиј кажува дека тој не е Историчар, но дека под импресии на делото на Орбини сакал да го прередактира, и напоменува дека оние кои Рим ги нарекува Словени, Константинопол ги нарекува Вулгари.... За останатото прочитај ја книгата на Орбини и ќе видиш кои се тие Словени... Византискиот император Васили Втори никогаш сам не се нарекол „вулгароктонос“, туку тој со таков наратив е споменат во Визатиските Хроники дури 2 века после неговата смрт, при тоа вулгароктонос не е бугароубиев, туку убиец на Словените. ПЕТАР ДЕЛЈАН КОЈ БИЛ ВО БЕЛГРАД, бил водач на Словенското востание во Византиската Тема Вулгариа, во Македонија, а ги освоил градовите Ниш и Скопје. Причини за Востанието против Византија кое започнало во летото 1040 биле: Замена на Словенскиот Архипископ со грчки и забрзаната хеленизација на Македонија, како и превисоките такси на Византија за локаното население. Востанието и ексториторијалната државна творба на Петар Делјан воопшто не ја вклучувала територијата на денешна Бугарија, населението во тој дел не го осеќало востанието како свое и не се приклучило кон тоа, а и составот на населението бил поинаков..
Marko Makedon
Прличе и Миладиновци како Панслависти, целото свое образование го имале на грчки, пред да дојдат под влијание на рускиот Панславизам и настојувањето на Русија да создаде посебна црква за Словените во Османското царство. Тие се меѓу првите кои агитирале за Егзархијата уште пред да се основа, од која очекувале да ја реставрира и возобнови Охридската Црква, но кога тоа не се случило, Прличе бил прв кој рекол дека Егзархијата била повече брутална отколку фанариотите, а тоа е сериозно обвинение, додека Миладиновци се притворени и осудени, а можеби и убиени во турските зандани под обвинение дека се Руски шпиони, кои и реално биле. КОЈА Е ТАА КОНФЕРЕНЦИЈА ВО 1876 ГОДИНА?? ХАХАХАХ ВО 1878 ГОДИНА НА МИРОВНИТЕ ПРЕГОВОРИ ПОМЕЃУ ТУРЦИЈА И РУСИЈА ВО САН СТЕФАНО Е ПОСТИГНАТ ДОГОВОР ЗА ПРИМИРЈЕ, А НА ТИЕ ПРЕГОВОРИ НЕ УЕСТВУВА БУГАРИЈА, НИТИ БИЛО КОЈ БУГАРИН.. РУСИЈА ПРЕКУ ТИЕ ДОГОВОРИ САКА ДА ФОРМИРА ЗА ПРВ ПАТ ВО ИСТРИЈАТА СЛОВЕНСКА ДРЖАВА НА БАЛКАНОТ ПОД ИМЕ БУГАРИЈА, КАКО РУСКИ ЕГИПЕТ ЗАРАДИ ЗАШТИТА НА РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ НА БАЛКАНОТ И ИЗЛЕЗ НА ТОПЛИТЕ МОРИЊА... РУСИЈА Е ТАА КОЈА ФОРМИРА БУГАРСКАТА НАЦИЈА. Бугарската нација е политичка нација и започнува со формирањето на Ехзархијата и тоа врз религиска основа и врз основа на Панславизмот, рускиот панславизам. Сакаш факти за ова? Еве ти.. Паисиј Хилендарски самиот пишува дека жителите на територијата на денешна Бугарија се срамуваат да се идентификуваат како бугари. После тоа следува руската инцијатива преку Руската црква и западниот притисок преку Миташките реформи во Османлиското Царство да се признае посебен црковно-религиски милет “бугарски’, Главните заговорници за создавање на посевна словенска црква, која покасно е позната како Егзархија се токму оние интелектуалци кои се школуваат во Русија или се во релации со Русија. Како е формирана Егзархијата? Како политичка црковна организација која не е призната од Константинопол. Таа не е формирана врз традициите на Трновската црква, нити врз традициите на Охридската Архиепископија, туку е формирана од страна на Султанот како политичка организаџија која пред се ќе ги штити интересите на Стамбол. Од тука и фактот што многу од оние интелектуалци и најверни христијански свештеници од Македонија кои дале подршка за Егзархијата со цел да се возобнови Охридската Архиепископија, но по тоа прашање Егзархијата била уште полоша и од фанариотите, тоа го пишува самиоѕ Григор Прличе и Митрополитот Теодосиј, И сега доаѓаме до 1879 год која Русија и руската армија ја протеруваат Османската војска од Подунавието и ја уценува Османската империја да се формира Автономија која ќе ги штити руските интереси, не станува збор за некои бугари или бугарска држава, па дури пет години нема ниту еден министер бугарин во администрацијата на таа автономија, нема ни генерал во војската . Е за тоа да го направи Русија, таа почнува процес на покрстување на мнозинското муслиманско населние, турци, гагаузи и цигани во Подунавието, значи тоа го прави Руското правителство, привремената влада. Тоа е точно што го пишува Захариева, затоа што јас лично сум го видел во руските извори од тој период. Подоцвна истиот процес продолжува и после 1912 година во Источна Римелија и на Родопите. После 1945 година истото продолжува со циганите, па и самиот Тодор Живков има мешани влашки-тигански гени ... ОД ОСТАНАТИТЕ ГЛУПОСТИ ВО ПОСТОТ ЗА КРАЈ ЌЕ СЕ ЗАДРЖАМ САМО ЗА ЛАГИТЕ ДЕКА ГОЦЕ БИЛ БУГАРИН И СЕ БОРЕЛ ЗА БУГАРИЈА... ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ВО ВТОРАТА ГОДИНА ОД СТУДИИ ВО ВОЕНАТА АКАДЕМИЈА ВО СОФИЈА Е ИЗБКАН ОД АКДЕМИЈАТА И ОД БУГАРИЈА КАКО НЕПРИЈАТЕЛСКИ ЕЛЕМЕНТ ПРОТИВ БУГАРСКАТА ДРЖАВА И ОПШЕСТВО. ДА ВИДИМЕ КАКО Е ТОА ПРЕСТАВЕНО ВО БУГАРИЈА ,,,,,,,,,,,учи Военна Академия в София,кадето е изгонен заради активно участие в социалистически кръжок. И СЕГА НЕКОЈ ОД БУГАРСКИТЕ ИСТОРИЧАРИ НЕКА КАЖЕ КОЈ Е ДОПРИНОСОТ НА ГОЦЕ ЗА БУГАРСКАТА ДРЖАВА И ИСТОРИЈА? БУГАРСКИТЕ ИСТОРИЧАРИ И ПРОПАГАТОРИТЕ НА ВЕЛИКО-БУГАРСКИОТ ШОВОНИЗАМ И АНТИМАКЕДОНИЗАМ КОИ ГИ ВЕЛИЧАТ ПРО-ФАШИСТИЧКИТЕ ВЛАСТИ И ЛИЧНОСТИ НА БУГАРИЈА ОД ВРЕМЕТО ПРЕД ВТОРАТА СВЕТСКА ВОЈНА И ЗА ВРЕМЕ НА ВОЈНАТА, А ГИ ПЛУКАААТ И НЕГИРААТ КОМУНИЗМОТ И СОЦИЈАЛИЗМОТ И СИТЕ ЛЕВИ ПОЛИТИЧКИ СИЛИ И ИДЕОЛОГИИ, И НАЕДНАШ СЕГА НЕМААТ НИТУ ЕДЕН ЗБОР ЗА ПОЛИТИЧКАТА ИДЕОЛОГИЈА НА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ, КОЈА ШТО ЗАЕДНО СО НЕГОВАТА ЗАЛОЖБА ЗА АВТОХТОНА МАКЕДОНСКА БОРБА, СОЦИЈАЛИСТИЧКА ИДЕОЛОГИЈА И РЕПУБЛИКАНСКА ИДЕЈА ДА БИ ИЗБРКАН ОД ВОЕНАТА АКАДЕМИЈА И ОД БУГАРИЈА КАКО НЕПРИЈАТЕЛСКИ ЕЛЕМЕНТ ПРОТИВ БУГАРСКАТА ДРЖАВА И ОПШЕСТВО.
Marko Makedon
ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ВО СВОЈОТ КРАТОК, НО ЗА МАКЕДОНСКАТА ИСТОРИЈА ЗНАЧАЕН ЖИВОТ ОСТАВИЛ ДОСТА ПИШАНИ ДОКУМЕНТИ, ЗАПИСИ, ПИСМА И ДРУГИ БЕЛЕШКИ. ЕВЕ ГИ ПОВИКУВАМ БУГАРСКИТЕ ИСТОРИЧАРИ И ВЕЛИКОБУГАРСКИ ШОВИНИСТИ ДА КАЖАТ ВО КОЕ ПИСМО ИЛИ ПИШАН ТЕКСТ ОД ГОЦЕ ТОЈ СЕ САМООПРЕДЕЛУВА КАКО БУГАРИН? КАДЕ ПИШУВА ДЕКА ТОЈ Е БУГАРИН И СЕ БОРИ ЗА БУГАРИЈА И БУГАРИТЕ? НИКАДЕ НЕМА ТАКВО НЕШТО, ЕДИНСТВЕНО САМО МАНИПУЛАЦИИТЕ СО САРКАЗМОТ НА ГОЦЕ ИСКАЖАН ВО ПИСМОТО ДО НИКОЛА МАЛЕШЕВСКИ. ЕВЕ ШТО ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ НАПИШАЛ ВО ПИСМОТО ДО НИКОЛА МАЛЕШЕВСКИ, ЕВЕ ГО САМО ТОЈ ДЕЛ КАДЕ БУГАРСКИТЕ ИСТОРИЧАРИ И ВЕЛИКО-БУГАРСКИ ШОВИНИСТИ МАНИПУЛИРААТ СО ТОЈ ДЕЛ ОД ТЕКСТОТ: цитат од тоа писмо: ... „ Действително жалко е, но що можемъ да правимъ, когато си сме българи и всички страдаме отъ една обща болѣсть! Ако тая болѣсть не съществуваше въ нашитѣ прадѣди, отъ които е наследство и въ насъ нѣмаше да попаднатъ подъ грозния скиптъръ на турскитѣ султани. Нашъ, разбира се, дългъ е да не се поддаваме на тая болѣсть, но можемъ ли сѫщото да направимъ и съ другитѣ лица? Пъкъ имаме заето и нѣщо отъ гръцкитѣ болѣсти, а именно - колко глави, толкозъ капитани. ....“ Делот ... когато СИ сме българи... издвоено од целиот текст преставува САРКАЗАМ, ИНВЕРТНОСТ, ОДНОСНО ПОТСМЕВ, ПОДБИВНОСТ, А НЕ ДЕКЛАРАЦИЈА... пред да дадеме примери за сето ова да напоменеме дека во бугарската литература не постои нити еден пример “СИ СМЕ“.. Примери од литаратурата за потценување, инвертност и омаловажување: „кој си ти бре?“ како не си бил ти? Како не сте биле... итн... Во бугарскиот литературен, не постои случај каде дативната форма СИ, каде во случајов заедно со второ лице од глаголот СУМ дава „СИ СМЕ“, туку тоа е „СМЕ СИ“! Не постои таков пример во бугарската литература.... Овдека не се работи за тоа дека Гоце направил правоговорна грешка, правејќи правописна грешка, туку во Македонскиот народен говор, во дијалектните говори во Беломорска Македонија, глаголската инверзира со помош на Дативната форма „СИ СМЕ“, каде заменката „СИ“ доаѓа пред глаголот „СМЕ“ означува НЕГАЦИЈА, ИЛИ ПОТОЧНО ПОСМЕВ и ПОТЦЕНУВАЊЕ, ПОДБИВНА НЕГАЦИЈА... Во Македонскиот литературен јазик постои таа дативна форма и се употребува во случаи зад неопределени заменки во служба на партикула што изразува посилен степен на неопределеност или придава нијанса на потценување. Примери: Дојде некоја си жена. Го удрило некое си дете. Од овдека слободно може да се види дека Гоце се подбивал со изразот “СИ СМЕ“, затоа што како што претходно објаснив Ако правилно е „Кога сите СМЕ СИ ЕНГЛЕЗИ“, од тука подбивно и потценувачки е ...„кога сите СИ СМЕ ЕНГЕЛЗИ“? Оние кои ги изучуваат македонските дијалекти знаат дека во Македонскиот дијалектен корпус има НЕГАЦИЈА, но има и ПОДБИВНА ФОРМА НА НЕГАЦИЈА, токму со инверзијата НА ЗАМЕНКАТА СИ, во дативна форма која ја напишав погоре. ИНАКУ, ВО НИЕДНО ДРУГО ПИСМО, ТЕЛЕГРАМА, ДОПИСКА ИЛИ БИЛО КОЈ ДРУГ ЗАПИС НА ГОЦЕ НЕ Е СПОМЕНАТО ВООПШТО “БУГАРИ“, „БУГАРИН“, „БУГАРСКИ“, А ВО СЕКОЈ НЕГОВ ЗАПИС ИМА МАКЕДОНСКИ, МАКЕДОНЦИ, МАКЕДОНИЈА... ВО ЕДНО ДРУГО ПИМО НА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ДО ДАМЕ ГРУЕВ ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ ПИШУВА: "Едвај ли има народ кој што толку многу е трпел од своите синови изроди, колку македонскиот"

No comments:

Post a Comment