Search This Blog

Wednesday, December 13, 2017

Јас сум подобар од него


Да кажуваш дека имаш вродено право над остатокот на човештвото , е расизам.
Така и секој  што се смета себеси за надмоќен во однос на другите народи ,нека си подразмисли уште еднаш по напишаното.
Секој што се смета за надмоќен во однос на другите ,никогаш  нема да влезе во рајот.
Тоа е истото она што Сатаната  го рекол ,кога Бог му побарал да се поклони пред Адам .
ВО куранот се нарекува Илбис , во Библијата Луцифер .
Кога му побарал Бог да се поклони пред Адам ,одбил да го стори тоа и рекол зошто да го стори тоа кога тој е инфериорен , а самиот бил супериорен .
“Јас сум подобар од него.Мене си ме створил од огин, а него од кал ’’1
Така да јас сум роден надмоќен во однос на него,така сум створен.
Тоа е начин на кој се однесува и западната цивилизација .










_____________

Извор:

1-"Ja sam bolji od njega. Mene si stvorio od vatre, a njega si stvorio od zemlje." Tako se nije pokorio naredbi (Allaha) i usprotivio se Gospodaru, Slavljenom i Uzvišenom. Pogriješio je u pogledu svojih riječi (tj. što je rekao to što je rekao), udaljio se od Njegove milosti i izgubio položaj koji je svojim ibadetom bio zaslužio. On je bio poput meleka, iako nije bio od njihove vrste, jer je stvoren od vatre, a oni od svjetlosti. Njega je zavela njegova narav koja ga je vukla i on se vratio svojoj vatrenoj prirodi:


"Svi meleki su se, zajedno, poklonili." (EI-Hidžr, 30.)



Интернет линк
http://kuran-na-makedonski.net/#30:30

No comments:

Post a Comment